top of page
BACKROUNDGAMEB&A.jpg
BnA-TABELA3.png

Καλώς ήρθατε στο BnA! Ένα παιχνίδι τοξοβολίας - το πρώτο στο είδος του -  στο οποίο τα όρια μεταξύ πραγματικού και φανταστικού θολώνουν και η κάθε τόξευση αποκτά μια νέα σημασία.  Ταξιδέψτε μέσω του ΒnA σε αρχαίους κόσμους και ζήστε σαν πρωταγωνιστές τους μύθους της παγκόσμιας μυθολογίας! Διαλέξτε τον Χαρακτήρα (Class) που σας ταιριάζει και μπείτε στον κόσμο του BnA. Τι φαντάζεστε ότι είστε στο παιχνίδι; Ένας κυνηγός; ίσως ένας μάγος; μήπως ένας δρυίδης; Επιλέξτε προσεκτικά γιατί το κάθε Class έχει διαφορετικές ικανότητες που ενισχύονται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού! Ξεκινήστε από Εκπαιδευόμενος/Trainee (level 1) και ανεβείτε επίπεδα μέχρι να κατακτήσετε τον τίτλο του Master Archer (level 31+). 

Τοξεύστε λοιπόν τα βέλη σας και γίνετε οι ήρωες της δικής σας περιπέτειας!

 

Πως παίζεται το BnA.

Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε ένα κόσμο φαντασίας εμπνευσμένο από την παγκόσμια μυθολογία. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν από την Αρχαία Ελλάδα και θα γίνουν οι ήρωες σε απίθανες περιπέτειες εμπνευσμένες από την ανεξάντλητη Ελληνική Μυθολογία. Καθώς προχωρούν, στο παιχνίδι, ο “Χάρτης” θα διευρύνεται και με μύθους άλλων πολιτισμών της Παγκόσμιας μυθολογίας και των θρύλων των λαών του κόσμου μας.​

Κάθε παίκτης επιλέγει μία Φυλή (Race) και μία Κλάση (Class) και ξεκινά το δικό του τοξευτικό ταξίδι. Κάθε Κλάση έχει ιδιαίτερες ικανότητες και χαρακτηριστικά, που ευνοούν διάφορα στυλ και επίπεδα τοξοτών. Άλλοτε ατομικά, άλλοτε ομαδικά, άλλοτε πάλι σαν αντίπαλοι, οι ήρωες θα βιώσουν την τοξοβολία με ένα νέο μοναδικό τρόπο. 

Κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις ακόλουθες Φυλές και τις ακόλουθες Κλάσεις:

Τι είναι οι Πόντοι Εμπειρίας.

Οι Πόντοι Εμπειρίας είναι ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται η εξέλιξη του παίκτη/τοξότη. 

Ισχύει ο Κανόνας: 1 Πόντος στο Στόχο = 1 Πόντος Εμπειρίας. 

Για παράδειγμα: έστω ότι ο Παίκτης “παίζει” σήμερα το παιχνίδι B&A με τον Χαρακτήρα του (Ταξιδευτής). Ο παίκτης συμμετέχει λοιπόν με τις ικανότητες/ιδιότητες του Χαρακτήρα του. Έριξε τα βέλη του σε αυτή τη βολή και συγκέντρωσε 28 πόντους. Αυτοί οι οι 28 πόντοι μεταφράζονται αυτόματα σε Πόντους Εμπειρίας και προστίθενται σε εκείνους που έχει ήδη συγκεντρώσει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο τέλος της ημέρας, το σύνολο των Πόντων Εμπειρίας που “μάζεψε” προστίθενται στους συνολικούς που έχει συγκεντρώσει από τότε που ξεκίνησε να παίζει το παιχνίδι.

Ας υποθέσουμε τώρα ότι αντί του παιχνιδιού, σήμερα διεξάγεται μια τακτική δραστηριότητα τοξοβολίας ή ένας επίσημος αγώνας τοξοβολίας, οπότε ο παίκτης τοξεύει ως “αθλητής” (και όχι ώς παίκτης B&A με τις ικανότητες/ιδιότητες του Χαρακτήρα του).  Στην περίπτωση αυτή, ο τοξότης θα μετρήσει τους πόντους του όπως θα έκανε σε μια οποιαδήποτε δραστηριότητα τοξοβολίας. Στο τέλος της ημέρας, οι πόντοι που συγκέντρωσε θα προστεθούν στους συνολικούς πόντους που έχει συγκεντρώσει στο παιχνίδι.

 

Τι εξυπηρετούν οι Πόντοι Εμπειρίας;

Όπως ήδη αναφέραμε, συγκεντρώνοντας πόντους εμπειρίας, οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να ανεβαίνουν επίπεδα και να γίνονται ισχυρότεροι στο παιχνίδι.​

Όμως υπάρχει και ένα επιπλέον σημαντικό πλεονέκτημα. Φανταστείτε τους συνολικούς πόντους εμπειρίας που έχετε συγκεντρώσει μέχρι την τελευταία σας καταγραφή, ως ένα μοναδικό τρόπο να παρακολουθείτε την εξέλιξή σας όχι μόνο σαν μέλη των ΩΡΙΩΝ αλλά συνολικά ως τοξότες. Γίνεται λοιπόν εφικτό για τον τοξότη να γνωρίζει πώς εξελίσσεται στο διαχρονικό τοξευτικό του ταξίδι.

Προκειμένου να είναι εύκολη/συγκρίσιμη η πρόοδος των τοξοτών, ανάλογα με το σύνολο των πόντων εμπειρίας που έχουν συγκεντρώσει κάθε στιγμή, θα κατατάσσονται σε Επίπεδα (Levels).

 

Ενδεικτικά, τα επίπεδα είναι τα εξής:

Είναι εύκολη η καταγραφή των Πόντων Εμπειρίας του παίκτη στο ΒnΑ ;

Ναι, η καταγραφή της προόδου γίνεται με τρόπο άμεσο και απλό.

O κάθε παίκτης έχει μια Προσωπική Καρτέλα με τις ικανότητες/ιδιότητες του χαρακτήρα του, Η Καρτέλα αυτή  ενημερώνεται κάθε φορά ηλεκτρονικά με την πρόοδο του.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, τις ημέρες που παίζεται το ΒnΑ, οι παίκτες καταγράφουν τις βολές τους όπως αυτές διαμορφώνονται βάσει των στατιστικών τους, στο  “Βαθμολόγιο”. Η καταγραφή αυτή είναι πολύ εύκολη και μπορεί να γίνει σε ελάχιστο χρόνο, χωρίς να χρειάζονται υπολογισμοί.

Στο τέλος της ημέρας, όλοι οι παίκτες τραβούν μια φωτογραφία το Βαθμολόγιό τους και στη συνέχεια το αποστέλλουν για αρχειοθέτηση στους ΩΡΙΩΝ.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το παράδειγμα ενός Βαθμολογίου παίκτη ΒnΑ.

Anchor 2
Anchor 3
Anchor 4

Παράδειγμα Βαθμολόγησης

Για την καλύτερη κατανόηση όσον αφορά τη βαθμολόγηση, θα εξηγήσουμε με ένα παράδειγμα μιας σειράς 6 βελών, τί πόντους θα συγκεντρώσει ένας παίκτης από τις βολές του!

 

Έστω ότι ο παίκτης έχει να αντιμετωπίσει τον παρακάτω Δράκο:

2024-11-05_170036.jpg

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.  Η BΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΗ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ BnA:

Κίτρινο = 5 πόντοι

Κόκκινο = 4 πόντοι

Μπλε = 3 πόντοι

Μαύρο = 2 πόντοι

Άσπρο =  1 πόντος

Γενικα, σε κάθε στόχο θα ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες που θα ανακοινώνονται πριν την έναρξη κάθε ημέρας παιχνιδιού. Έτσι, στον Δράκο αυτού του παραδείγματος, κάθε βολή που τον πετυχαίνει κερδίζει 2 πόντους. 

 

Ο παίκτης έριξε τα 6 βέλη του και πέτυχε τους εξής πόντους (πάντα μετρώντας από την υψηλότερη προς τη χαμηλότερη αξία) : 5, 5, 4, 3, 3, 2.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η βαθμολόγηση των κλάσεων στο παρακάτω παράδειγμα είναι βέβαιο ότι θα είναι διαφορετική ανάλογα με τις βολές του κάθε τοξότη και δεν πρέπει να αποτελέσει κριτήριο για την κλάση που θα επιλέξει ιδιαίτερα ο νέος παίκτης.

 

Ας δούμε τώρα πως αυξάνονται οι πόντοι αυτοί, ανάλογα με την κλάση (σε όλες τις περιπτώσεις παικτών κλάσεων  Επιπέδου 1-10) που έχει επιλέξει:

2024-11-19_162852.jpg
Designer - 2024-08-19T003637.630.jpeg
bottom of page